Klacht: Colorista paint greyhair

op 19 maart 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Heb vandaag dit product gebruikt maar mijn haar word niet grijs. Heb het zelfs ontkleurd maar nog steeds niet grijs ben nu net een albino!! Zou graag mijn geld terug willen.

Zou graag mijn geld retour zien want ik denk niet dat nog een verpakking erin smeren veel zin heeft.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 28 maart 2017 om 12:01 geantwoord

Jammer om te lezen dat je deze keer teleurgesteld bent door ons product. Wij gaan je feedback gebruiken om ons product nog beter te maken in de toekomst.

Wij streven ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. De producten worden dan ook langdurig en uitvoerig getest voordat ze op de markt worden gebracht. Effectiviteit en doeltreffendheid zijn dan op meerdere manieren vastgesteld. Resultaten kunnen natuurlijk altijd in individuele situaties afwijken. Waarschijnlijk is je ondergrond na de ontkleuring nog niet licht genoeg geworden om het grijs uit de Paintkleuring te kunnen zien.
Gevraagd om ons te contacten om een oplossing te bespreken, nog niets gehoord.

Heeft op 28 maart 2017 om 13:55 geantwoord

Mijn haar was wit hoe licht wil je het hebben, maar ik heb al verf van Kiss gekocht en die doet wel wat het beloofd en daar kan ik 3x mee doen. En het is zelfs goedkoper als dat van jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door YvonneRiemeijer