Klacht: Colorista paint grey – onbetrouwbaar!

op 20 maart 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Goedendag,

Afgelopen weekend heb ik mijn haar geverfd met de nieuwe verf van L’Oréal; Colorista Paint.
Mijn haar is blond, net zoals op de verpakking vermeld staat. Daarvoor dient t gewoon geschikt te zijn en zou het een grijze, zilverkleurig uitslag moeten geven.

De verf uitgewassen na de aangegeven tijd en wat blijkt; groenen en geeltinten in mijn haar.
Compleet geschrokken van wat deze verf mijn haar heeft aangedaan. Vandaag naar de kapper geweest en ruim 3 uur er gezeten om te zien wat er aan te helpen viel. De erge gloed is weg maar mijn haar heeft een enorme oplater hiervan gekregen en mijn portemonnee is €120 lichter:-(.

Ik zie graag een oplossing van L'Oréal om het juiste product wat wèl een grijze, zilver haarkleur geeft naar mij op te sturen in plaats can Colorista Paint.
Ook lijkt het mij handig dit product z.s.m. grondig te controleren en wellicht van de markt te halen.

Ik hoor graag welk product ik kan verwachten als schadevergoeding. Ik kan eventueel de bon aantonen van de aankoop.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 28 maart 2017 om 12:14 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Milou gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Milou dit keer teleurgesteld is in ons product. Gevraagd om telefonisch contact met ons op te nemen om oplossing te overleggen, helaas niets gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mvdbb