Klacht: Colorista Dirty Pink wordt vuil groen

op 19 februari 2018 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste,

Ik ben iemand die graag experimenteert met haarkleuren. Toen ik het gamma van Colorista zag, heb ik dan ook niet getwijfeld om een kleurtje te proberen. Ik koos voor de Wash Out Dirty pink. Over het aanbrengen en dergelijke heb ik geen klachten. Het was ook een mooi kleur toen ik het net gedaan had, maar na de eerste keer wassen, werd het op bepaalde plaatsen vuil groen (geen kleur dat je in je haar wilt hebben). Ik heb mijn haar meerdere keren gewassen omdat de combinatie afgewassen roze en vuil groen niet om aan te zien was. Het gevolg is dat mijn haar nu bijna helemaal vuil groen is en er ook een aantal plukken roze zijn, want raar maar waar, het roze wast er niet overal uit!
Ik ga nu dus maar naar de kapper omdat iedereen denkt dat ik mijn haar gekeurd heb voor carnaval (echt beledigend!)
Welke oplossing kunnen jullie bieden, want nu zie ik er inderdaad uit alsof ik mijn haar gekleurd heb voor carnaval…

Ik ben tevreden als het groen en het de plukjes roze weer uit mijn haar zijn! Ik wil mijn blonde lokken terug!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke_