Klacht: Colorista blijft zitten

op 17 juli 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste L’Oréal,

Het leek mij erg leuk om een turquoise washout in mijn haar te doen voor een festival 🙂 Ik was ook erg blij met het resultaat. Maar naar 8 weken was het er nog steeds niet uit en werden mijn punten van ongeveer 8cm licht groen/lime.

Na alles opgezocht en geprobeerd te hebben was het er helaas nog steeds niet gelukt. Daarom heb ik afgelopen weekend een bezoek bij de kapper gebracht en werd er zo’n 6 cm van mijn haar afgeknipt, zodat het groene eruit was. Zonde, ik heb namelijk krullen en mijn haar ‘lijkt’ dus wanneer het geknipt is heel kort. Daarbij hebben zijn mijn haar moeten ontkleuren en heb ik nu nog wat lichte groene plukjes. Over 6 weken moet ik weer terug komen om de onderkant te verven.

Het leek zo leuk idee, maar helaas na mijn kappersbezoek + toekomstige kappersbezoek ben ik 10x duurder uit.

Geen Colorista meer voor mij.

vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 02 november 2017 om 16:00 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Liza gezocht. Wij hebben Liza een e-mail verzonden. Wij hebben samen afgesproken om verzorgingsproducten voor het haar op te sturen. Wij hopen dat Liza de producten in goede orde heeft ontvangen en met plezier gebruikt.

Alle klachten die gemeld zijn door Liza Valkenburg