Klacht: Colorista

op 21 augustus 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Mijn dochter van 10 jaar oud. Liep in de kruitvat en zag de colorista van L’Oréal. Ze vond dit geweldig en wilde dit op haar haarkleur hebben dus kocht zij van haar zakgeld een flesje van 8 euro. Ik vond dit niet goedkoop,maar dacht dat ze hier har haren wel een aantal keer mee zou kunnen kleuren dus lang plezier van zou hebben. Thuis gekomen werd het gelijk uitgeprobeerd. Zoals volgens de beschrijving hebben wij de kleur geprobeerd aan te brengen in haar haar. Maar na een tijdje spuiten was er een lichte haarkleur te zien op haar haar die donkerblond is. Volgens het plaatje op de verpakking moest er een duidelijke kleurverschil zichtbaar zijn. Nadat bleek dat het flesje leeg was ontstond er al een groot verdriet aangezien er niet veel vd kleur te zien was. Nadat zij de kleur zoals omschreven na een tijdje uitkamde was er helemaal niks meer v te zien. Ik vind de plaatjes zeer misleidend zeker voor de jeugd. De prijs is veel te hoog voor deze kwaliteit die ik nihil vind. Ik had meer verwacht van de producten van L’Oréal.

Ik ben tevreden als mijn dochter haar geld terug krijgt. Wij hebben het gekocht bij de kruitvat in Pijnacker

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Catfredrob