Klacht: Collier niet geleverd, op klachten wordt niet gereageerd

op 22 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Op 17 november heb ik deelgenomen aan de deal om een gratis collier te ontvangen van Swarovski (alleen verzendkosten à 4,95). Deze zou na vijf weken worden geleverd, maar helaas heb ik niets ontvangen. Ik heb daarop gemaild naar administratie@diamondlove.nl (zoals vermeld stond in de bevestiging) maar zij bleken niet meer te bestaan en verwezen me middels een automatisch bericht door naar administratie@groupdeal.nl. Hier heb ik inmiddels al meermalen naar gemaild, maar nog geen reactie van ontvangen. Ook een telefoonnummer ontbreekt.

Levering van het collier, of mijn geld terug.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 januari 2014 om 10:35 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Echter kunnen wij geen eerdere mails van u terugvinden.

Graag ontvangen wij de aanbiederscode en uw adresgegevens ter controle per e-mail op info@groupdeal.nl.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 23 januari 2014 om 13:27 geantwoord

Ik heb op 9 januari, 20 januari, en 22 januari 2x, de informatie verzonden naar info@groupdeal.nl. Vervolgens krijg ik op 23 januari het bericht dat er geen eerdere mails van mij zijn teruggevonden en of ik de informatie naar info@groupdeal.nl kan verzenden, met de melding erbij "Klacht opgelost". Voor zover ik weet is er nog niets opgelost maar heb ik slechts een reactie ontvangen?

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Samanthavm