Klacht: Cola regular van Aldi heeft na mee dan 15 haar ineens een andere smaak echt niet lekker.

op 04 juni 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Sinds vorige week aardig wat flessen Aldi Regular cola ingeslagen. Het blijkt niet meer te drinken Niemand wil het hier meer en ik zit met meerdere sixpacks Aldi Cola. Waarom niet aangekondigd dat de smaak totaal zou veranderen. Wij willen na wel meer dan 20 jaar Aldi Cola te hebben gedronken nu echt geen Aldi cola meer en de sixpacks graag terug genomen zien worden.

Als de sixpacks terug kunnen en het liefst zouden we de oude cola terug willen maar dat zal wel niet kunnen dus dan moeten we naar een andere winkel voor onze cola.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door colabah