Mijn Klacht:
December 2023 kreeg ik een rekening via Klarna NL met de post. Ik zou in oktober 2023 een messenset gekocht hebben bij een bij hen aangesloten bedrijf. Ik had niets besteld en was aantoonbaar in het buitenland.
Klarna aangeschreven dat hier sprake was van een verwisseling en ik niet de persoon was achter het opgegeven e-mailadres dat bij hen bekend was.
Op 18/01/24 kreeg ik via COEO Incasso een brief met de vordering tot betalen van de rekening. Onmiddellijk een klacht ingediend per e-mail en per post. Ontvangst bevestiging gekregen dat binnen 5 werkdagen mijn klacht wordt behandeld. Heden 31/01/24 tussen 15.30 – 16.00 uur via twee telefoonnummers COEO gebeld. Geen contact met klantenservice gekregen. Via website COEO in het bewuste dossier willen kijken. Door de tweetraps verificatie kon ik zien dat de werkelijke besteller/koper één Yahoo! Mailadres heeft en een ander mobiel telefoonnummer dat dus ook in het dossier staat.
Ik ben boos heel BOOS! Op Klarna en de cowboys van COEO Incasso die zonder enige verificatie zomaar adresgegevens overnemen die aantoonbaar onjuist zijn. Vervolgens stuurt men naar een volstrek verkeerde persoon de rekening met incasso kosten en verhogingen.
Ik voel mij in mijn eer en goede naam aangetast door Klarna en COEO incasso.
Gewenste Oplossing:
Een brief met uitgebreide excuses en met een onderbouwde uitleg. Daarbij de garantie dat noch Klarna noch COEO Incasso een BKR registratie hebben laten registreren op mijn persoonlijke naam en adres.