Klacht: Code voor online toegang tot test doet het niet

land1401 op 18 november 2014 over Studystore in de categorie Boeken

Bij de studystore gevestigd in de NHL te Leeuwarden heb ik afgelopen vrijdag het boek “Ontdek je sterke punten” nieuw aangeschaft. Dit boek bevat een code waarmee ik online een test moet maken. Helaas gaf de site aan dat de code in gebruik of ongeldig is. Ik ben met het boek én de bon teruggegaan naar de studystore. De verkoper meldde mij dat er geen retourrecht zat op het boek en dat ik maar een nieuwe moest kopen. Daarbij lagen de boeken op de balie zónder plastic er omheen waardoor het voor anderen erg makkelijk was het boek in te zien en de code over te nemen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit is gebeurd. Toen ik de verkoper adviseerde beter op zijn boeken te letten was hij het hier niet mee eens en nam hij een erg denigrerende houding aan. Ik heb het boek ook niet kunnen inleveren uiteindelijk terwijl ik daar wel recht toe heb. Ik heb als consument namelijk een “consumentenrecht” wat betekent dat ik mijn product mag inleveren als het niet aan de verwachtingen voldoet.

Ik ben tevreden als ik mijn huidige boek mag inruilen voor een nieuw exemplaar.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Studystore

8 jaren geleden - Beste klant, Wij zijn de situatie momenteel aan het onderzoeken. U ontvangt hier zo snel mogelijk bericht van.

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 november 2014 om 13:24 geantwoord

Per e-mail contact opgenomen met de klant en een oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door