Klacht: Code verzilveren lukt niet

op 24 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via groupon op vrijdag 15-9 een jaarabonnement besteld op het blad GOAL. Verzilveren van de code lukt echter niet. Bij de bijgeleverde link moet je de controlecode invoeren maar als je die invoert wordt naar een JM-nummer gevraagd. Als je die invult krijg je de melding “uw gegevens zijn opgeslagen”

Via de chat, mail en telefoon al advies gevraagd en later ongenoegen aangegeven maar helaas nog steeds geen oplossing! Zeer slechte service met standaard antwoorden/reactie waarbij je voortdurend moet wachten of van het “kastje naar de muur” wordt gestuurd. Graag z.s.m. oplossing hiervoor!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn code kan verzilveren en hier een bevestiging van ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tspan