Klacht: CODE OP DOOS WERKT NIET

op 15 mei 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

alle info ingevuld om 20euro terug te krijgen, en dan uiteraard klopt de zeer kleine code op de doos niet, met zaklantaarn tig keer gecontroleerd goed ingevuld werkt niet, bedankt!

Gewenste Oplossing:

wanneer ik 20 euro terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

7 maanden geleden - Geachte Klant, Hierbij bevestigen we u de ontvangst van uw klacht. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, om zo te bepalen wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 19 mei 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. De inschrijving is nu geregeld, en u zult het bedrag betreft de actie gestort krijgen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email, welke u heeft ontvangen van onze medewerker, of eventueel telefonisch: 0900 2020767 (80 cent/gesprek)

Met vriendelijke groet,
Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Geert55www