Klacht: CODE OP DOOS WERKT NIET

op 15 mei 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

1 jaar geleden - Geachte Klant, Hierbij bevestigen we u de ontvangst van uw klacht. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, om zo te bepalen wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 19 mei 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers. De inschrijving is nu geregeld, en u zult het bedrag betreft de actie gestort krijgen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email, welke u heeft ontvangen van onze medewerker, of eventueel telefonisch: 0900 2020767 (80 cent/gesprek)

Met vriendelijke groet,
Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Geert55www