Klacht: code is onleesbaar.

op 18 februari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb hotelbonnen gekocht voor 24,- euro.
nu is een activatiecode onleesbaar.
heb klantenservice gebeld; kunnen niets voor me doen.
Ben naar de winkel gegaan; kunnen niets voor me doen.
ik ben teleurgesteld in Kruidvat!
ze komen me op geen enkele manier tegemoet, vind ik waardeloos!!
Geld hebben ze wel binnen. denken alleen aan hun eigen hachje.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik nieuwe activatiecodes krijg of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermanvanaar@ziggo.nl