Klacht: clouddiensten/kpn online niet geleverd, wel betaald

Giftshop rotterdam op 04 november 2017 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Sinds juli 2012 ben ik geabbonneerd op kpn veilig online. Wekelijks kreeg ik een mail dat de download was gelukt. Nu ik de gegevens nodig heb, nadat mijn pc is gecrasht, blijkt dat ik wekelijks een en dezelfde mail kreeg, met als inhoud dat de back up van een datum in october 2013 was gelukt. In kleine letters werd vermeld dat mijn software was verouderd, een update nodig was. Omdat ik wekelijks een mail ontving en maandelijks een factuur haeb ik nooit in d egaten gehad dat er sinds oktober 2013 geen back ups meer zijn gemaakt! Een en ander betekent dat ik 5,5 jaar betaald heb voor een service die buiten een automatisch gegenereerde mail niet is geleverd. Kosten totaal: rond de 882 euro.Volgend d emedewerker is dit mijn probleem; te vergelijken volgens hem met een brood kopen en niet opeten. Het vergelijk is volgens mij eerder; wekelijks eenpakbon van een brood krijgen, maar geen brood.

geld terug na laatste update

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door