Klacht: Niet nakomen van afspraak

op 22 februari 2018 over Clickplus in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2017 is er van click plus iemand langs geweest en stelde iets voor. Zij gingen een website verzorgen en klanten doorsturen . Maar tot op heden heb ik nog maar 4 klanten doorgestuurd gekregen en telkens voor iets dat ik niet doet of welk drek de afspraak annuleren ik heb dit al via mail doorgegeven en via iemand van de klanten dienst die hier over de vloer is geweest nooit een reactie van gekregen dus tot op heden niet opgelost graag zou ik hier van verlost worden kost mij elke maand een hoop geld en voor niets.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als dit contract word vernietig word verklaard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Clickplus over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Clickplus in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Clickplus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Clickplus

Heeft op 27 februari 2018 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer

Onze klantendienst heeft ondertussen met u contact opgenomen en wij zijn dan ook blij dat wij samen tot een akkoord zijn gekomen. Aarzel niet om ons opnieuw te contacteren indien u in de toekomst nog vragen heeft, dat kan steeds via ons telefoonnummer 02 349 23 92.

Met vriendelijke groeten

Click+

Alle klachten die gemeld zijn door Kri v