Klacht: Ik wil mijn contract opzeggen maar dit lukt niet

op 25 juni 2018 over Clickplus in de categorie Marketingbedrijven

In oktober kwam er een verkoper van click langs die me beloofde dat mijn bedrijf immens zou groeien en dat ik heel veel klanten zou krijgen op korte tijd. Zij waren volgens hen het enige bedrijf die dit kon realiseren omdat ze op de eerste plaats stonden bij google. Mijn website zou steeds bovenaan komen te staan en mijn website zou ook de moeite zijn en de beste. Men beloofde een contract van 2 jaar die ik ook kon zien op zijn papieren maar bij het tekenen van de echte papieren was het opeens 48 maanden. Niets is minder waar. Mijn website staat niet bovenaan en ik krijg bijna geen klanten doorgestuurd. Het koste me meer geld dan dat ik er aan verdien en wil hiermee graag stoppen. Ik kon dit ieder moment doen hoor maar van de 60% schadevergoeding werd voor het tekenen van het contract niet gesproken. Graag wil ik mijn contract opzeggen zonder schadevergoeding te moeten betalen. In mijn contract staat ook dat ik een computer en materiaal heb gekregen terwijl dit niet zo is.

Graag wil ik van dit contract vanaf zonder schadevergoeding te moeten betalen of ik zie mij genoodzaakt om een advocaat te raadplegen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Clickplus over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia48