Klacht: Facturen ja, maar diensten dat niet!

op 12 februari 2019 over Clickplus in de categorie Marketingbedrijven

Ik heb mij van meet af aan bedrogen gevoeld door clickplus (proximedia). Contract werd anders voorgesteld en net voor de stilzwijgende verlenging komt men een goedkopere oplossing voorstellen.
Van meet af aan werkte mijn speciaal telefoonnummer niet. Er werd door een vertegenwoordiger geconstateerd dat de link van mijn nummer naar een andere winkel lag. Ik zou hier compensatie voor krijgen. Toen ik na maanden nog steeds geen compensatie ontvangen had informeerde ik bij Clickplus en daar wisten ze van niks. De vertegenwoordiger had dat niet gezegd en hij werkte daar niet meer.
De aanpassingen die ik zeker 4 keer per jaar kon laten uitvoeren werd niet, te laat of verkeerd uitgevoerd. Ik had deze site onder meer genomen om ontlast te zijn en niet zelf mijn website aanpassingen te moeten doen. In de plaats kreeg ik een kostenpost, een slechte website, een slechte dienstverlening en frustratie! Uiteindelijk hebben ze mij een compensatie aangeboden van 3 25 euro gratis adwords. Van bij de eerste keer dat dit werd voorgesteld heb ik een ander voorstel gevraagd omdat ik niks ben met die gratis adwords. Bij elke mail die ik stuur komt telkens dezelfde compensatie terug, ze kunnen willen niks anders voorstellen. Ik krijg deadines doorgestuurd om te antwoorden, ik antwoord telkens met dezelfde vraag: een ander voorstel die passen is voor mij. Steeds krijg ik een mail waarin ze zeggen dat ik niet geantwoord heb….VREEMD HE!
Ik begrijp niet dat hier niks aan gedaan kan worden, de klantendienst zegt dat mijn dossier afgesloten is en dat ik nog iets meer dan €500 moet betalen????????? Kan hier economische inspectie ofzo op gebeuren?

Ik heb elke maand betaald gedurende 3 jaar in totaal iets van
€ 6000 (waar nu 2 of 3 maand van open staat).

Tevreden zal ik dus nooit zijn met de dienstverlening die ik gekregen heb.
Ik kan dit wel afsluiten als dit laatste bedrag gecrediteerd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Clickplus over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door eilleen