Klacht: Onterechte incasso.

op 14 juni 2019 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In November hebben wij telefonisch het contract opgezegt wegens geen bakken meer.
Helaas, geen gehoor en in Januari nogsteeds afgeschreven bedragen.
In Februari nog maar eens contact opgenomen maar ze wisten niks van het telefoontje af. Sterker nog, ze bleven onze ‘groene’ bak reinigen volgens hun, maar die bak gebruiken wij helemaal niet en staat dus ook nooit langs de weg.
Nu wilden wij voor maart dus niet betalen. Over de betaling zouden wij na 5 gesprekken tetug gebeld worden met een oplossing, maar die kwam er maae niet. Het enige wat er kwam was een brief van het incasso bureau.

Gewenste Oplossing:

Het terugtrekken van het incasso bureau en de rekening niet meer verhalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ambercaya