Klacht: Cleanprofs niet te bereiken om overeenkomst te annuleren

op 04 oktober 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

vrijdag 29-9-17 aan de deur overeenkomst aangegaan met cleanprofs voor reinigen van vuilcontainers, wil dit annuleren, op dit moment krijg ik ze niet meer te pakken en reageren ze niet op mail, net zoals alle eerdere klachten van anderen !! Wil me beroepen op mijn recht om binnen 14 dagen te annuleren maar hun geven geen gehoor meer.
Te schandalig als ze dit als praktijk hebben om klanten te werven. dat ze niet bereikbaar zijn of terugmailen/bellen geeft te kennen dat organisatie niet deugt en dus ook geen kwaliteit kan leveren
hopelijk kom ik nog van ze af

annulering van overeenkomst

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Pauline Reinaard

1 maand geleden - Hallo ben inmiddels na een Facebook bericht teruggebeld door cleanprofs, ze hebben inmiddels de overeenkomst schriftelijk geannuleerd, opgelost dus !

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 06 oktober 2017 om 17:31 geantwoord

Geachte mevrouw Reinaard,

Dank u voor uw melding.

Naar aanleiding van uw bericht op Facebook bent u binnen 1 dag gebeld. Daarnaast is wederom dezelfde dag uw klacht behandeld en heeft u dezelfde dag ook per mail een bevestiging van uw annulering ontvangen.

Team Cleanprofs

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Reinaard