Klacht: CLEAN COMFORT COMPRESSED DEODORANT

op 19 juni 2017 over Dove in de categorie Verzorgingsprodukten

De nieuwe formule gaat niet enkel slecht samen met zweet, maar ruikt ook nog eens net zoals AXE deo.. VERSCHRIKKELIJK!

Wat dachten jullie om een deo, die perfect is voor zwetende mensen en de vieze luchtjes die erbij komen kijken, te veranderen in iets dat gewoonweg ranzig ruikt?!

De zachte geur die de dove deo vroeger had was perfect om geurtjes tegen te gaan.

maar zoals altijd moeten jullie dingen die goed werken, weer eens verneuken.

Ik koop ALLES van dove.. omdat het beter is voor de huid en ook in het algemeen neutraler ruikt dan de meeste zepen/deo's..

maar aangezien de nieuwe "formule" die gewoonweg ranzig ruikt, ga ik toch eens beginnen nadenken of DOVE echt wel zo goed is als ik dacht..

't zal altijd beter zijn dan AXE, maar er zijn nog zoveel goede merken..

Dove deodorant hielp me om terug een normaal sociaal leven te leiden.
zonder me zorgen te hoeven maken om die vieze zweet geurtjes.

ik zal jullie daarvoor zeker niet bedanken, aangezien ik met jullie deo, ruik als een gigantische bol DROP die ook nog een naar zweet ruikt!!!

ik zeg dit niet vaak.. en zeker niet als ik een klacht stuur naar een bedrijf waarvan ik al jaren hou..

maar deze keer kon ik 't niet laten.. F you DOVE.. Zijn jullie high ofzo?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dove

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dove nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DoveisHighAF