Klacht: Claim service geannuleerde vlucht

op 10 mei 2017 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Voor het regelen van de claim wordt een honorarium van 29% plus 19,- administratie kosten gerekend. Voor een claim van 400,- moet er dus 135,- betaald worden voor het regelen van de claim. Een belachelijk bedrag voor een standaard procedure. Bovendien is er 250,- overgemaakt en wordt er wel 135,- gefactureerd op basis van 400,-.
Als jullie alleen 19,- zouden vragen voor de administratie zou ik dit schappelijk vinden.

Als er ipv 250,- een bedrag van 400,- wordt overgemaakt en als de factuur voor het indienen van de claim wordt aangepast naar 19,-.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 07 juni 2017 om 11:42 geantwoord

Beste mevrouw Floor,

Bedankt voor uw bericht via Klacht.nl

Het in rekening gebrachte honorarium betreft een standaard percentage welke vooraf online bij de servicepakketten aan u wordt gecommuniceerd. De bedrag wordt berekend voor alle juridische werkzaamheden die de Vliegtickets.nl Claimservice voor u dient uit te voeren om tot een succesvol. Deze kwesties worden door ervaren juristen behandeld hetgeen de slagingskans verhoogd. Helaas is het zo dat de werkzaamheden in de meeste gevallen niet slechts beperkt zijn tot één standaard procedure en komt het soms zelf tot een gerechtelijke procedure om de compensatie te verkrijgen. Al deze informatie wordt overigens ook met u gedeeld voordat u besluit gebruik te maken van de claimservice.

Ik ben blij dat de claimservice erin geslaagd is om de compensatie voor u te verkrijgen. Mocht u eventueel nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via claimservice@vliegtickets.nl.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd,

Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door fschade