Klacht: Claim garantie Sony Xperia Z3, spontaan gebarsten

op 16 september 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Dit toestel is net een jaar oud en het scherm is spontaan gebarsten.
Het toestel lag gewoon op tafel.
Er loopt een scheur van links naar rechts.
Daar wij geprobeerd hebben om het toestel te starten via het scherm, zijn hier boven de scheur, scheurtjes bijgekomen.
DIT TOESTEL IS ABSOLUUT NIET GEVALLEN, zoals aangegeven in jullie reparatie-order. Reparatie ad €278,00 door Dynafix (mail verzonden maar krijg geen reactie) maar moet wel voor 21.09.2016 reageren.

Ik heb dit toestel door aanraden van de klantenservice van T-mobile afgeven bij een T-Mobile shop.
Mijn voorstel was namelijk om gelijk garantie te claimen bij Sony.
Maar dit was niet nodig, dat kon ook via T-Mobile.

Zoals ik het nu begrijp constateren jullie: gevallen en daar houdt het mee op.
Ik wil dat dit door Sony nagekeken wordt.
Het is nl bekend dat dit vaker voorkomt bij dit type Toestel, de Sony Xperia Z3+ .
De medewerkster van T-Mobile beaamde dit ook.
Het internet staat er ook vol mee.
Daarkomt bij dat Dynafix een hele slechte naam heeft.

Mijn voorstel is om voor dit toestel alsnog garantie te claimen bij Sony. (Zoals het volgens mij ook hoort)
Of jullie sturen dit toestel terug naar mij zonder dat ik hiervoor kosten aan jullie betaal, zodat ik zelf contact ga zoeken met Sony.
Of ander toestel zonder contractverlenging en extra kosten voor administratie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Seanbos99

2 maanden geleden - Ik heb inmiddels afstand gedaan van mijn toestel. Ik hoop dat T-Mobile mij alsnog een leuk aanbod kan doen voor een abonnement met een ander toestel, om de wrange smaak weg te nemen. Had nooit geen problemen met T-Mobile maar ik vind ze in deze wel erg star.

Alle klachten die gemeld zijn door Seanbos99