Klacht: Claim afhandeling

op 26 augustus 2016 over Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Amsterdam, 26 aug. 2016
Geachte heer/ mevrouw,
Hierbij wil ik een klacht indienen vanwege het feit dat ik door de vliegmaatschappij SLM (Surinam Airways) een incorrecte behandeling krijgt t.a.v. het afhandelen van mijn ingediende claim.
Het betreft het reizen van Paramaribo naar Amsterdam ( Schiphol Airport ) met vluchtnummer PY994.
Hier omtrent het volgende :
Mijn geplande vlucht van 5 juni 2016 werd geannuleerd en verplaatst naar 6 juni 2016.Op 6 juni aangekomen op de luchthaven (Johan Adolf Pengel) kon ik niet meereizen vanwege een volle vliegtuig.Er werd mondeling aan de groep die niet mee kon medegedeeld dat er niet mee gereisd zou kunnen met deze vlucht vanwege geen plek meer in het toestel.Een ieder die niet mee met de vlucht kon kreeg toen US 100 schadevergoeding, wat ik dus aan de lage kant vind. Mijn vlucht werd weer geannaleerd en verplaatst naar 8 juni 2016. Met deze vlucht kon ik wel mee. Ik heb op 13 juni 2016 een claim ingediend via het SLM klanten service site maar heb tot heden geen fatsoenlijke bericht gehad dan een automatische responsbericht dat mijn mail in goede orde is ontvangen en dat ik binnen 8 weken bericht zou ontvangen. ik heb vervolgens opnieuw op 8 augustus(Na die 8 weken) een mail verstuurt naar de SLM klanten service met de vraag dat mijn claim nog niet in behandeling is genomen zoals in de retourmail was aangegeven binnen 8 weken.Op 12 aug. 2016 kreeg ik een mail van SLM dat mijn bericht is ontvangen en dat ik uiterlijk de volgende week een bericht van hun zou ontvangen omtrent mijn claim maar tot heden heb ik niets gehoord. De oorzaak van deze annulering heeft te maken met een defect aan het SLM vliegtuig.
Ik hoop u met dit schrijven voldoende ginformeerd te hebben over de gang van zaken binnen dit vliegmaatschappij.

Ik heb het graag dat deze vliegmaatschappij een boete opgelegd krijgt voor het incorrect behandelen van hun klanten en zou wel mijn schadevergoeding uitbetaald willen zien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Surinam Airways

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Surinam Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ricardo761