Klacht: Claim afgewezen door paypal

op 01 juni 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

ik heb een telefoon gekocht op aliexpres maar deze voldoet niet aan de beschrijving van de verkoper nou wijst paypal mijn claim af omdat Deze beslissing is genomen omdat wanneer een object wezenlijk hetzelfde is als de omschrijving van de verkoper, we zien het niet als sterk afwijkend van die omschrijving beschouwen.
beschrijving

front camera 24MP is 0,3 MP resolution 640×480

rear camera 48 MP is 1,875 MP resolution 1600×1200 PX
op de achterzijde zouden 5 cameras zitten is 1 camera
toestel zou op 5G werken maar is maximaal geschikt voor 3G

is dit sterk afwijkend van het door de verkoper verkochte telefoon of niet !!!!!!

ik heb om terugbetaling van minstens de helft van de aankoopsom gevraagd met behoud van de telefoon
omdat het terug sturen volgens de verkoper voor mijn rekening is de kosten hiervan bij post.nl 36.55 euro en bij DHL 49,50 euro ( terwijl hij in principe verantwoordelijk is voor een correcte beschrijving van de telefoon )

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Reactie van de melder van de klacht r.c.van de kerkhof

1 maand geleden - gesloten paypal claim, met referentienummer PP-D-112529768 is weer heropent door paypal omdat aliexpres voorstelt een volledige terugbetaling van 63,23 Euro te doen maar dan moet ik de kosten van de retourzending betalen (kosten tussen de 36,50 en 50 Euro) Wat gebeurt er met uw kwestie? Alipay Singapore E-Commerce Private Limited heeft ermee ingestemd een volledige terugbetaling van 63,23 EUR te verrichten zodra u het object of de objecten in kwestie hebt teruggestuurd. Wat moet u doen? Om de terugbetaling te ontvangen, moet u de objecten terugsturen en de volginformatie uiterlijk 12 juni 2021 uploaden in het Actiecentrum. We raden u aan een kopie van het verzendlabel te bewaren om het adres van de ontvanger te kunnen verifiëren. Indien nodig kunnen we u later vragen dit document te verstrekken. ik vertrouw ze voor geen meter omdat ik 2 verschillende verzendadressen te zien krijg in de Email verstrekte gegevens door paypal moet het object naar het volgende verzendadres worden verzonden: Alipay Singapore E-Commerce Private Limited china fujiansheng xiamenshi ruanjianyuan sanqi A01dong 1003-2 in het actiecentrum van paypal moet het object naar het volgende verzendadres worden verzonden: Verzendadres voor retourzending 8 SHENTON WAY 45-01 AXA TOWER SINGAPORE SINGAPORE 068811 Singapore Teruggestuurde objecten moeten zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze hebt ontvangen. U bent verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Als u internationaal verzendt, moet u het pakket op de buitenkant aanmerken als 'returned cargo' (geretourneerde goederen) om belastingheffingen te voorkomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.c.van de kerkhof