Klacht: Citytrip Disneyland Parijs

op 13 oktober 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb via Vakantieveiling een dagje Parijs met mijn dochtertje geboekt voor 15-10-2016. Dit is een cadeautje voor haar verjaardag. Paar weljes later kwam tijdens een feestje dit uitje ter sprake. Mijn nicht opperde het idee dat zei en haar dochtertje mee willen zodat we verjaardag van onze beide koters in Disney zouden kunnen vieren. Vrolijkheid bij de kinderen wn ons. Mijn nicht heeft daarop ook via Vakantieveiling een voucher ontvangen. Bij mijn aanwezigheid heeft zij vervolgens een telefonische boeking gedaan bij city tiger, ook voor 15-10. Daarbij heeft zij vermeld dat zij en haar dochter samen met ons gaan. Dit was geen probleem. Deze week kreeg ik een bevestiging en mijn nicht een annulering. Op mededeling annulering was het antwoord;” u heeft geen plaatsen gereserveerd”. Van beide kanten hebben we vervolgens gebeld. Antwoord telefoniste was dat bus vol zit en dat mijn nicht en dochtertje op de reservelijst staan. Volgens de annuleringsvoorwaarden is dit mogelijk. De tefefoniste, uiterst vriendelijk en ogenschijnlijk begripvol, had begrip maar kon niets doen. Gevolg is nu dat 2 kids uiterst verdrietig zijn omdat ze niet samen naar Disney kunnen op 15-10. Ik ben van mening dat wij niet goed voorgelicht zijn bij de telefonische boeking van mijn nicht. Wij hebben geen informatie ontvangen over de noodzaak met z’n 4en naar elkaar te willen zitten om te voorkomen dat we niet samen kunnen reizen. ik ben hier erg boos over, ik niet alleen.

Met ons 4en naar Disney op 15-10-2016.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:20 geantwoord

Beste Pedro,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Ik hoop dat we zo het e.a. hebben opgehelderd. Wij vinden het net als u, een uiterst vervelende situatie.

We wensen u in ieder geval een prettige dag toe in Disneyland Parijs met uw dochter. Wij zullen er alles aan doen om dit alsnog een onvergetelijke dag van te maken.

Groeten,
Maxine