Klacht: Citybike retour na defect achterwiel

op 14 juli 2012 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb voor mijn vriendin een citybike bij de blokker aangeschaft. Ze is in verwachting en was toe aan een nieuwe fiets waar wij een kinderzitje op wilden plaatsen voor vervoer van de baby. De eerste dag dat zij gebruik maakte van de fiets bleek het achterwiel defect. Ze wilde stoppen voor een rood stoplicht echter blokeerde het achterwiel en was remmen geen optie. Ze heeft zich laten vallen om zo niet aangereden te worden. We zijn bij een fietsenmaker geweest en deze gaf aan het achterwiel te moeten vervangen wegens defect. We zijn met deze bevindingen naar de blokker gegaan en wilde gebruik maken van de optie tot vervanging. Het vervangend product had twee lege banden, een kapotte bel en een krom voorwiel. Hier gingen wij niet mee accoord. De tweede optie was een tegoedbod van 159€. Daar ik een goed werkende fiets wilde ben ik hier niet mee accoord gegaan, ik wilde het aankoopbedrag investeren in een nieuwe fiets. Reparatie van de fiets was geen optie nu het vervangend artikel tevens defect was. Ik ben het vertrouwen verloren in het product.

Ik wil het aankoop bedrag van de fiets 159€ retour zodat ik deze kan investeren in een product waar ik wel vertrouwen bij heb en mijn kind op kan vervoeren zonder dat ik na hoef te denken over de degelijkheid van het product

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent gevelaat