Klacht: Cis stichting

op 08 april 2013 over Aegon in de categorie Verzekering

Ik heb meerder malen gebeld en afspraken gemaakt met Aegon ,maar ik word nog steeds niet geholpen.
Ze hebben me bij stichting CIS aangemeld ivm hypotheek van 2005.
Ze kunnen me iet vertellen hoe het er me zit en Hoe lang moet ik er op wachten. Ik word elke keer aan de lijn gehouden. Ik moest email sturen en daarna heeft mijn coördinator van de WSNP hun op de hoogte gehouden,maar ze reageren niet en ik heb nog steeds heel veel last van.
Ik kan me niet normaal laten verzekeren.
Ik kan nog geen bromfiets verzekeren.
Ik kan echt heel erg weinig nu doen.

Ik ben heel erg ziek en ik heb de aanvullende verzekering nodig en dat kan ik niet krijgen ivm Aegon.
Tot met vandaag heb ik hun 4 keer gebeld en ze reageren nog steeds niet.

Alles wordt recht gezet en de schade wat ik heb gelopen moet vergoedt worden.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Beste meneer Suhayli,Het spijt mij te horen dat het allemaal zo moeizaam verloopt. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt.Van mijn collega heb ik begrepen dat er inmiddels contact met u is opgenomen. Ik zet uw klacht op klacht.nl daarom op afgehandeld. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected] sterkte gewenst.Vriendelijke groet, Jeanette AEGON Webcare

Aegon

Heeft op 10 april 2013 om 11:34 geantwoord