Mijn Klacht:
Op 3 februari iets besteld voor 198 euro, na 30 dagen niks ontvangen. Gemaild waar mijn bestelling bleef, er zou iets fout zijn gegaan en zou binnen een aantal dagen opgestuurd worden met track trace.
Uiteraard krijg ik geen track trace en mijn bestelling wordt niet geleverd. Weer mailen, telefonisch zijn ze niet te bereiken, ze weten niet waar mijn bestelling is. Ik krijg mijn geld terug.
Een week na de mail dat ik mijn geld terug krijg, vraag ik waar het geld blijft. Er wordt dan pas een betaling aangemaakt, die 2 weken in beslag zou nemen (in deze tijd…..). De 2 weken sinds het ‘aanmaken’ van de betaling zijn ook weer voorbij en nog altijd geen geld.
Toevoeging op de klacht:
De eigenaar van het moederbedrijf zou Rachiem Koevoets zijn. Een voormalig gemeenteraadslid in Zundert. Daar is afscheid van hem genomen nadat hij naar Belgiƫ verhuisd zou zijn.
Rachiem Koevoets heeft dus onrechtmatig geld van mij en anderen in bezit.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld per direct terug van Rachiem Koevoets, of als er juridische stappen zijn genomen tegen Rachiem Koevoets