Klacht: Bestelling nietniet op tijd geleverd

RK2016 op 05 januari 2019 over Circuitvanhout.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 november 2018 heb ik een bestelling gedaan op de site van circuit van hout.
Dit zou bedoeld zijn als een kerstcadeautje (surprise) en ik dacht ruim op tijd te zijn met bestellen.
Echter, na twee weken gewacht te hebben en behalve een bestelbevestiging geen nieuwe mails ontvangen te hebben besloot ik te mailen met de vraag wanneer ik de bestelling kon verwachten.
Hierop kreeg ik een erg kortaf antwoord met alleen daarin dat de leveringstijd 10 – 15 werkdagen is.
Ondertussen vond ik Google een aantal klachten over deze site en begon bij mij het vermoeden te groeien dat dit niet goed was.
Het feit dat er geen telefoonnummer is en op Facebook geen recensies staan zegt wellicht ook al iets.
Ik heb daarna nog een mailtje gestuurd met de vraag of het wel voor kerstmis binnen zou zijn en als ik hier geen goed antwoord op zou krijgen ik aangifte zou doen.
Hierop volgde een antwoord dat de bestelling binnen enkele dagen via GLS vanuit Duitsland geleverd zou worden en ik een track trace code zou krijgen.
Twee weken later nog niets gehoord en opnieuw een mail gestuurd, maar daar na twee dagen nog geen antwoord op gekregen.
Ik wil anderen waarschuwen, zeker ook omdat op hetzelfde adres ook drie andere (fake) sites blijken te bestaan: www.lofte.nl, www.kjekk.nl en www.plakaat.nl

Gewenste Oplossing:

Dat dit product deze maand wordt geleverd, of dat ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Circuitvanhout.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Circuitvanhout.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door