Klacht: Bestelling niet verzonden

Britt de Graaff op 27 maart 2018 over Circuitvanhout.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18-1-2018 een circuit van hout bij bovengenoemde site besteld. Na een lange tijd niks te horen ben ik zelf maar mailtjes gaan sturen omdat het een cadeautje was en de verjaardag begon te naderen.
Na een aantal mailtjes te horen hebben gekregen dat er wat fout was gegaan met de bestelling, werd beweerd dat het pakketje opnieuw verzonden was. Ik heb echter na meerdere weken wachten toen nog niks binnen gehad. Ik heb een mail gestuurd waarin ik liet merken dat ik er niet tevreden mee was, en dat ik graag mijn geld terug zou willen. Hier heb ik zelfs geen reactie op gehad! Na vandaag was voor mij de emmer vol, en ik heb gemaild dat wanneer er geen reactie op mijn mail komt, ik me genoodzaakt voel om vervolgstappen te nemen. Ik ben hier absoluut niet tevreden mee.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het pakketje in huis heb, of wanneer ik mijn geld teruggestort zie op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door