Klacht: Ciabatta

op 02 april 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op dit bericht hebben wij reeds op 04-04 gereageerd, maar helaas hebben wij nooit een reactie meer van u mogen ontvangen. Hierdoor hebben wij de melding een paar dagen later afgesloten, maar per abuis is dit nooit op deze website geplaatst waardoor de melding hier nog open staan. Hierbij sluit ik alsnog de melding. Excuses voor het ongemak.

///

4 april 2016 11:11
Om uw vraag correct en volledig te kunnen beantwoorden, vraag ik u om aanvullende productinformatie. Bedoelt u vers of verpakt brood en wilt u mij ook laten weten in welke winkel u van ons uw de boodschappen doet? In afwachting van uw reactie, wens ik u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Lies wassenberg