Klacht: Chinese kwaliteit, hoge retour kosten

odette hamburger op 02 november 2020 over BELIEVE GmbH in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb via Pro design schoenen besteld, deze zagen er prachtig uit. Nu heb ik ze ontvangen en is het zeer slechte Chinese kwaliteit en de maat klopt ook helemaal niet. De schoenen kosten 39,00 en de retour kosten zijn 29,30.
Klarna, stuurt mij de rekening van die 39,00, maar ik wil de schoenen niet hebben, dus wil ook niet betalen. Maar terug sturen voor 29,30 vind ik schandalig, daar de schoenen totaal niet meer waard zijn dan hooguit 10 euro. Ik heb mail contact gehad met Pro-design, Believe GMBH en Klarna. Geen van allen zijn bereid om te helpen of toe te geven dat, de bestelling niet goed is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik wil de schoenen best terug sturen, tegen een normaal tarief. Want in de voorwaarden staat ook dat de kosten voor terug zenden voor de koper zijn, maar er staat nergens dat die kosten bijna 30 euro zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BELIEVE GmbH

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BELIEVE GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door odette hamburger