Klacht: Chewies reageert niet op schademelding

op 26 juli 2017 over Chewies dierenwinkel in de categorie Dierenwinkels

Een aantal weken geleden hebben wij bij Chewies Online een krabpaal Napoleon (art. 89098) besteld voor de flinke som van € 180,-

Na levering blijkt dat de krabpaal op sommige elementen beschadigingen en dutsen heeft. Dit hebben wij bij Chewies Online gemeld op 26 juni, maar geen reactie. Daarna een alternatief mailadres gebruikt en Chewies Online reageert uiteindelijk op 28 juni. Het zou bij de importeur zijn gemeld en zodra zij iets zouden weten dan zouden wij bericht krijgen.

Maar je hoort daarna helemaal niets meer van Chewies Online en op 11 en 22 juli stuur ik nog een reminder. Maar geen reactie.

Chewies Online, of in dit geval de heer De Roo, reageer nou eens op ons verzoek en zorg voor een update van de importeur. Wij wachten nu al zo lang op antwoord en u neemt niet eens de moeite om te reageren op een schade kwestie welke niet zo ingewikkeld is. Ik heb u beloofd dat ik een klacht zou plaatsen via Klacht.nl, dus bij deze!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chewies dierenwinkel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjoektjoek