Klacht: Chemische baby shampoo

op 12 februari 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Mijn normale shampoo was op dus bij gebrek aan beter kruidvat baby shampoo gepakt en hiermee een paar keer gewassen. Daarna kreeg ik direct een droge hoofdhuid en daaropvolgend enorme jeuk nu twee weken verder (ik heb daarna niet meer met deze shampoo gewassen) zit ik vanaf mijn schouderbladen tot aan mijn kruin onder de uitslag en ga ik kapot van de jeuk. Ik moet zometeen naar de dokter zo erg is het geworden. Waarom ik een klacht wil indienen; nu ben ik een volwassen mens die al flink chemicaliën gewend is maar mijn zoontje van 11 maanden niet! Als ik er al zo heftig op reageer hoe heftig moet dit dan wel niet voor een baby zijn!

Ik vind dat alle chemische meuk voor baby's verboden moet worden! Haal dit uit de schappen of verbeter de formule. Ik haal dit in iedergeval nooit meer

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Utica