Klacht: Cheaptickets reageert niet

op 15 april 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een vlucht Ticket geboekt via cheaptickets naar Australië. Door Coronacrisis kan de reis niet doorgaan. Ruim voor vertrek een vlucht wijziging aangevraagd. Geen reactie van cheaptickets. Telefonisch niet bereikbaar, met geeft aan te mailen. Veel mailtjes gestuurd, cheaptickets reageert niet. Ook niet na weken mailen. De vliegmaatschappij kan niets doen, moet via cheaptickets.
De tijd verstrijkt en cheaptickets reageert al bijna 4 weken nergens op.

Ik wil dat cheaptickets contact opneemt met mij en de vlucht wijzigt zoals gevraagd of een voucher aanbiedt.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 17 april 2020 om 09:20 geantwoord

Beste Monique,

Wat vervelend dat je geen antwoord van ons hebt ontvangen.

Emirates heeft het ticket geblokkeerd waardoor er geen wijziging kan worden gedaan. Graag wil ik je adviseren om contact op te nemen met Emirates om die blokkering op te heffen. Graag vernemen wij dan van jou per mail ([email protected]) naar welke data je graag wilt wijzigen. Zodra die blokkering weg is kunnen wij de kosten nakijken en het ticket voor je wijzigen.

CheapTickets Klantenservice
Taina

Heeft op 17 april 2020 om 11:46 geantwoord

Emirates heeft altijd consequent aangegeven dat wijziging via cheaptickets gedaan moeten worden omdat de boeking via cheaptickets is gemaakt. Ik ben zelfs persoonlijk naar Düsseldorf gereden om naar de balie van Emirates te kunnen gaan. Zonder resultaat. Wij hebben deze wijziging ruim voor aanvang van de vlucht bij cheaptickets aangevraagd. Ik kan dus geen deblokkering aanvragen. Ik verwacht dan ook van cheaptickets dat dit netjes opgelost wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door Australie2020