Klacht: Cheaptickets niet bereikbaar

op 07 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Zaterdag 2 mei zou ik naar Sardinië vliegen met easyjet, maar geboekt bij cheaptickets.
Ik heb hier meerdere emails over gestuurd, hoe de status was.
Op 2 mei zelf heb ik op de website van schiphol kunnen zien dat deze vlucht geannuleerd is.
Ik heb nog steeds niks vernomen van cheaptickets, ik weet dus niet of ik nog een voucher krijg of mijn geld terug. Terwijl iedereen hier recht op heeft.
Vrijdag 15 mei staat mijn terugvlucht gepland maar hier dus ook nog niks over gehoord.

Wanneer ik een voucher ontvang of mijn geld terug.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 12:03 geantwoord

Beste Marlrey,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

Uiteraard begrijp ik dat je gewoon antwoord wilt op je vraag. Inmiddels ben je per e-mail geïnformeerd. Mijn excuses voor het ongemak.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 12:38 geantwoord

Dit is geen oplossing, easyjet en transavis verwijzen mij terug naar cheaptickets.

Bericht van Cheaptickets.nl

3 maanden geleden - Beste Marlrey,Bedankt voor je bericht.Ik heb de boeking nogmaals voor je nagekeken. Ik zie dat er op 17 mei inmiddels een mail is verstuurt met aanvullende informatie over jouw boeking met Transavia.Wij bedanken je voor je geduld en begrip.Tessa Klantenservice Cheaptickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door marleyvanballekom