Klacht: Chauffeur rijdt volle halte voorbij

op 01 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maandagochtend 6:57 uur, bus 91 richting Zuidplein, halte Akkeroord.

De chauffeur rijdt op volle snelheid voorbij waarbij hij de wachtende mensen aankijkt alsof hij zich afvraagt wat die daar doen.

Als de chauffeur hierop aangesproken is en geen wachtende mensen meer laat staan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 01 mei 2017 om 07:35 geantwoord

Beste GuitarPlayerPk,

Wat jammer dat de bus vanmorgen je halte voorbijreed! Ik heb de rit opgezocht in het busvolgsysteem en ik zie dat deze rit helaas is komen te vervallen, omdat de bus defect was. De chauffeur heeft de bus daarom ter reparatie naar de stalling gereden en onderweg inderdaad geen passagiers mee kunnen nemen. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva

Heeft op 01 mei 2017 om 08:13 geantwoord

Was deze bus de vorige twee keer ook defect? Dit is namelijk al de derde keer binnen een paar weken tijd dat dit gebeurt.

Misschien is het handig om 'Buiten dienst' of iets dergelijks op de bus te tonen als deze geen passagiers meeneemt, dat voorkomt nare ervaringen zoals deze.

Alle klachten die gemeld zijn door GuitarPlayerPk