Klacht: Chauffeur erg onvriendelijk

op 21 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik liep de bus binnen en zei netjes gedag maar meneer keek mij niet eens aan laatstaan even netjes terug antwoorden. Als meneer niet tevreden is met zijn werk als chauffeur geef hem even een andere baan AUB!!!! Tevens reed meneer ook zo hard over de drempels dat heel de bus zowat stuiterde.

Hij reed in de 177 richting gouda station rond 14:35.

Gewenste Oplossing:

Als meneer erop aangesproken wordt en ze dit serieus opvatten, het is echt een kwalijke zaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2018 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ontevredensarah,

Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Begrijpelijk dat je dit niet netjes vindt.

Klachten over onze chauffeurs nemen wij uiterst serieus. Je klacht heb ik daarom doorgegeven in de regio waar het verder wordt opgepakt en uitgezocht. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredensarah