Klacht: Chauffeur

op 06 juli 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend de bus op de Donaudreef Utrecht willen pakken, heb gerend om hem te halen, chauffeur stond te wachten.
Na een goede morgen en bedankt, ging de chauffeur te keer dat ik op tijd op de halte had moeten staan, want hij was al later.
Toen ik uitlegde dat ik eigenlijk niet uit Utrecht kom en af en toe lijn 1 naar het CS neem, maar dat de halte nu was veranderd en lijn 1 nu 6 is en dat ik dat niet wist.
Ging de chauffeur nogal te keer dat ik de krant moest lezen, daar stond alles in.
Volgens mij stond er alleen maar in over het busstation jaarbeurs.
Ik ben altijd vriendelijk als ik instap in een bus en wens niet zo behandeld te worden.
Het viel mij op dat ik niet de enige was waarop hij zo reageerde.
Het was de bus die na 10 uur ging nummer 4104 richting C.S.

Met vriendelijke groet,
M. Waardenburg

Gewenste Oplossing:

een nette behandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Waardenburg