Klacht: chaos bij van dijk

op 10 oktober 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een volledig nieuw en onbeschagigd boeken pakket geretourneerd naar van dijk omdat mijn dochter besloot om toch niet de opleiding welzijn te gaan volgen.Van dijk heeft toegezegd het al betaalde bedrag van 400 euro te retourneren aan ons.Dit speelt nu al 8 weken maar tot op heden hebben wij slechts 86 euro terug gekregen. Ze zijn volledig de weg kwijt over wat ze ons nog moeten betalen , ze komen met allerlei vreemde creditfacturen.
Bellen of mailen helpt inmiddels niet meer , er wordt gewoon niets gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het volledige bedrag van 400 euro terug ontvangen heb.
Dat is wat ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 13 oktober 2016 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kagida