Klacht: Chaos

op 11 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 mei 2 grote bestellingen gedaan bij Decathlon. Tot 3 keer toe zijn de bestellingen niet geleverd; ook niet na telefonisch contact en (her)bevestigingen van leverdata. Op 10 juni de bestellingen maar geannuleerd bij Decathlon. Ogenschijnlijk nu alles wel goed geregeld; afwachten wanneer het geld daadwerkelijk wordt teruggestort. Ik kan niet begrijpen, dat een bedrijf als Decathlon zaken doet met zo’n prutser als Dynalogic. Bij alle toekomstige bestellingen via internet betekent voor mij Dynalogic als vervoerder een ‘NO GO’…

Gewenste Oplossing:

Snelle en goede communicatie, als ook het nakomen van leverafspraken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Janssen,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door MTJ.Janssen