Klacht: Chaos

op 11 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

21 mei 2 grote bestellingen gedaan bij Decathlon. Tot 3 keer toe zijn de bestellingen niet geleverd; ook niet na telefonisch contact en (her)bevestigingen van leverdata. Op 10 juni de bestellingen maar geannuleerd bij Decathlon. Ogenschijnlijk nu alles wel goed geregeld; afwachten wanneer het geld daadwerkelijk wordt teruggestort. Ik kan niet begrijpen, dat een bedrijf als Decathlon zaken doet met zo’n prutser als Dynalogic. Bij alle toekomstige bestellingen via internet betekent voor mij Dynalogic als vervoerder een ‘NO GO’…

Snelle en goede communicatie, als ook het nakomen van leverafspraken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:22 geantwoord

Geachte heer Janssen,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door MTJ.Janssen