Klacht: Chantage en Machtsmisbruik Evides

op 18 mei 2019 over Evides in de categorie Waterschappen

Ik betaalde volgens afspraak EVIDES in termijnen 16,30 . Dat wilde EVIDES niet, EVIDES wil automatisch incasseren. Ik betaal geen facturen zonder een factuurnummer, factuurdatum, factuurperiode en omschrijving , Ik betaal ook niet als het een zogenaamd Europees Banknummer is met Europees Incasso ID nummer. Ik heb EVIDES de periode 01052018 tot 30042019 volledig betaald. Ik heb EVIDES een specificatie in een excelbestand gestuurd plus dagafschriften van de betalingen. Ik vroeg EVIDES om een systeemuitdraai en betalingsoverzicht van alle 2 afgelopen periode, dat wil EVIDES niet. En omdat ik door dramde dat ik een systeem uitdraai wil, kreeg ik een medewerkster van EVIDES aan de lijn die ik vertelde dat alle ter mijnen betaald zijn, omdat zijn het niet eens dat ik niet automatisch wil laten incasseren, waren haar woorden : als wij EVIDES niet automatisch kunnen incasseren dan laat ik de incasso op de website staan en is ook gebeurd en ik heb de uitdraai uit het systeem van EVIDES niet gekregen. Het gevolg is SMS terreur. Nu ik gevraagd heb te stoppen mij te belagen met SMS berichten, krijg ik een aanmaning dat ik nog een maand termijn 16,30 met aanmaningskosten 17,50 moet betalen. Jasper van EVIDES zegt op het laatst als ik het niet eens ben met hun werkwijze, moet ik naar de geschillencommissie . Met Meerdink was alles rechtgetrokken en was zij mijn contactpersoon, Ik krijg haar niet aan de telefoon , niet op msn, en e-mails komen niet aan. Naar aanleiding van het bovenstaand heb ik de indruk dat het bij EVIDES geen zuivere koffie is voor wat betreft de betalingen en de verwerkingen daarvan. Vandaag van EVIDES een aanmaning ontvangen van de maandtermijn van 16,30 met aanmaningskosten 17,50. Berichten en aanmaningen worden midden in de nacht en in het weekend gestuurd. Zelf is EVIDES tot 17.00 bereikbaar.

Ik wacht nog steeds op een systeem uitdraai van EVIDES, van de verwerkte betalingen, verwijderen van de 16,30 die opzettelijk is blijven bestaan door bedreiging, betaal je niet per automatische incasso laat ik de maand termijn staan, dat moet verwijderd worden. Ik wens alsnog een systeem uitdraai van Evides te ontvangen met periodes en de verwerkte betalingen, dat mij steeds geweigerd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

Reactie van de melder van de klacht Zorg en Hoop

3 maanden geleden - Beste medewerkers Klantenservice Evides,Aangezien jullie geen systeem uitdraai kunnen aan leveren om aan te tonen dat ik een achterstandsbetaling heb en de chantage van Evides klantenservice medewerker : als ik niet automatisch wil betalen zij de maand termijn in het systeem laat staan dus ook op de website, betaal ik het openstaande bedrag en aan maning niet.

Reactie van de melder van de klacht Zorg en Hoop

3 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw bericht van 18 mei 2019.Naar aanleiding van uw schrijven kan ik u aangeven helaas een dergelijke uitdraai als die u naar mijn inziens bedoelt niet versturen. In een eerder schrijven is er uitgebreid aangegeven welke betalingen er hebben plaatsgevonden en hoe deze zijn verwerkt. Een uitdraai vanuit ons systeem is niet mogelijk.Aangezien er in de afgelopen maanden veelvuldig contact is geweest per e-mail zou het wellicht goed zijn telefonisch contact te kunnen leggen om u zo van dienst te kunnen zijn. Daarbij is het uw eigen verantwoordelijkheid de administratie inzichtelijk te hebben daar dit niet hetgeen is wij faciliteren. Door middel van de periodeafrekening geven wij aan welke betalingen er zijn ontvangen.Gezien het veelvuldige contact van de afgelopen maanden wil ik u meegeven dat wij per ingang van heden niet meer op deze vraag zullen ingaan daar hetgeen u vraagt niet mogelijk is in onze administratieve systemen.Met vriendelijke groet, Medewerker Klant FacturatieBeste Evides, ik heb geprobeerd in contact te komen met mijn contactpersoon heeft zij zelf aangegeven alleen geen rechtstreeks telefoonnummer en geen e-mail adres waardoor ik steeds op msn, andere namen lees, idem in e-mail berichten. Nogmaals ik laat mij niet chanteren noch bedreigen door medewerker Klantenservice EVIDES

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zorg en Hoop