Klacht: chalet was heel vies en er was veel aan kapot

op 16 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Inpakken en wegwezen..!

Beste Roompot,

Dit is wat een jong gezin dacht toen ze na 1 overnachting wakker werden in uw 6 persoons chalet in het park Roompot Wolfsven.

Via Vakantieveilingen.nl een door u aangeboden weekend gekocht, en wij hadden de keuze uit meerdere parken. Wij hebben al in het verleden al meerdere parken van Roompot gezien en ook bezocht voor een weekend of een week.

Wolfsven waren wij nog nooit geweest en aangezien het in het mooie Nuenen ligt en er ook een hele mooie Dierentuin in de buurt is, was de keuze snel gemaakt.

Ook de anwezigheid van een binnenbad en een groot natuur buitenbad/meer sprak ons ook erg aan.

Zal ons trouwens eerst even voor stellen ,

Ik ben Vincent , een hard werkende zelfstandig ondernemer,

Mijn vrouw Caroline en onze dochter Fenne van 1.5 jaar oud

Het was nog een beetje spannend of het ging lukken , maar ik ( vincent ) kon zowaar een weekend weg om te genieten van mijn jonge gezin!

Aangekomen op uw park. Half uurtje te vroeg, maar dat maakt niet zo veel uit.

Naar de receptie dan maar , wel eerst moeten slalommen om de nodige animatie! Erg leuk natuurlijk! Inchecken ging iets wat rommelig , geen internet dus geen sleutel/pasje van uw chalet. wel mochten wij de auto alvast bij het chalet neerzetten en dan zou er iemand wel een sleutel komen brengen…vreemd maar goed .

Aangekomen bij uw chalet viel ons gelijk op dat het allemaal wel wat verouderd was. Dat kan natuurlijk , aangezien 90 % van allen vakantie parken wat verouderd?gedateerd zijn. tot zover geen probleem.

Ben trouwens zelf maar de sleutel van uw chalet gaan halen want dat brengen ging hem niet worden.

Dan kan het weekendje weg met het gezin echt beginnen!

Kaartje in de deur en dan…….

Wij zijn allebij eerst 5 minuten stil geweest!

Ik wist niet dat dit in Nederland kon! Dat zulke chalets in Nederland verhuurd mogen worden!

Bij binnenkomst zat er op de deur van de slaapkamer een grote veeg op zo`n 70 cm hoogte, dit leek wel bloed te zijn.

Dan de lucht, die leek op een de geur van een dixi toilet in de volle zon! De vloer is vies, keukenkastjes leken nog nooit schoongemaakt, rondom het fornuis lag zo veer vet en dat zat ook tegen de warmte werende plaat achter het fornuis, vlekken op de muur en op het plafond en in iedere hoek van de kamer een grote langpoot spin.

Ook buiten , de flonder is rot , kapotte plangen en losligende planken het hekje bij de deur zit los en de klinkers liggen schots en scheef , ook lagen er rondom uw chalet allemaal vieze witte (snot)doekjes , deze lagen onder meerdere ramen.

Wij hebben rouwens overal foto`s van genomen, deze zllen wij bijsluiten.

Mijn vrouw zet dan onze reistas op het bed neer , kanteld het hele bed! mist er gewoon een poot op een van de hoeken!

Eigenlijk staat Roompot dan al met 1-0 achter.

Maar wij blijven rustig. Mijn vrouw zegt joh schat ik loop wel even naar de receptie, vragen of er iemand kan komen kijken. even later komt mijn vrouw terug , ze had net iemand op een golfkarretje gesproken en die zou even iemand langs sturen.

Na een klein uurtje nog niemand gezien , dus mijn vrouw weer opweg naar de receptie.

Terug bij het huisje aangekom kon ik aan haar gelaat direct zien dat het niet helemaal ok was gegaan.

Zij heeft haar klacht gedaan over de staat waarin jullie chalet verkeerd en ook dat wij ons kinderbedje nergens kwijt konden.

Op die vraag kreeg mijn vrouw het volgende antwoord…Dan had u een KINDVRIENDELIJK HUISJE MOETEN HUREN…uuhm….Dit is toch Roompot? Gezins/familliepark?

Dan stapel je gewoon de twee eenpersoonsbedden op elkaar , dan past er wel een kinderbedje naast, werd er geroepen van iets verder weg.

en er komt straks een schoonmaakster en iemand van de TD.

En inderdaad komen ze na 10 minuten gezamelijk aan.

Pootje word onder het bed geschroefd en de schoonmaakster wapperd wat met een doek en vertrekt dan ook weer.

Verbaast blijven wij achter in uw chalet! Kan dit echt zo , vraag ik mijn vrouw…

De kleding laten wij wel in de tas zitten, die kasten zijn zo vies van binnen!

Dan maar even een rondje lopen op uw park, even wat frisse lucht.

Wat ons direct opviel was het gerdreun van basmuziek uit de richting van de punthuisjes 200 meter verder op. En inderdaad, grote speakers buiten tegen het huisje kratjes bier en een bbq en een groep

jongens van tussen de 16 en 22 voetballend voor het huisje.

Dat meen je niet zegt mijn vrouw terwijl zij mij verbaast aankijkt, ik reageer ongemakkelijk lachend ….die moeten de boel straks vast wel uitzetten.

Verder on nog meer jongeren hangend en drinkend voor hun huisjes. Ik zeg kom schat we gaan wel even bij het restaurant kijken voor een ijsje voor die kleine.

Bij het restaurant heeft onze kleine meid nog even kunnen spelen in de indoor speeltuin , die wij dan wel weer prima en schoon vonden.

Weer bij uw chalet aangekomen zegt mijn vrouw; Zullen wij er toch maar het beste er van maken schat ? Ja zullen we dat dan maar doen? Die kleine heeft er geen last van.

DIT ZIIN UITSPRAKEN DIE JE IN NEDERLAND NIET ZOU MOGEN MOETEN DOEN IN EEN RECREATIEPARK , EN ZEKER NIET IN EEN PARK VAN ROOMPOT…!

Uitendelijk gaat mijn vrouw naar bed met die kleine meid , want die moest bij ons in bed.

Zegt mijn vrouw; joh Vin kom is kijken er zit iets in mijn hoofdkussen, en bal of zo iets…Ik maak wat lacherig haar kussen open met het idee dat er een bal in zit of zo….Maar nee er zat een RAUW EI in!!

In een hoofdkussen van jullie park zat een rauw ei!

Dit was voor ons de druppel die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen.

Door de herrie op het park hebben mijn vrouw en ik geen oog dicht gedaan, en zijn wij tot de conclusie gekomen dat wij uit deze situatie moeten stappen en ons verlies te nemen van wat een heerlijk weekendje weg had moeten worden. Om 9.35 de sleutel afgegeven bij de receptie en daar rustig aangegeven bij het jonge meisje ( die het niet echt heel veel leek te intreseeren) dat dit echt niet kan en dat dit park Roompot onwaardig is! Dus willen wij niet langer gebruik maken van dit park en dus naar huis gaan.

Zij vond het wel ok en kon of wilde ook niks meer voor ons doen of betekenen.

Wij zijn nog naar de dierentuin gegaan, dat gelukkig wel helemaal top en smiddags om 16.00 uur waren wij weer terug in Aalsmeer.

Dit is wat ons is overkomen in UW park !

Wat een rustgevend weekendje weg had moeten worden, even weg uit de drukte even een weekendje met MIJN gezinnetje. Is een grote teleurstelling geworden.

Iets wat ik niet van een naam van Roompot verwacht

Gelukkig zijn wij hele rustige normaal denkende mensen, en maken wij geen geen stennis bij een jong grietje aan de balie van jullie receptie. Daarom spreek ik juist jullie aan!

De mensen van kantoor, de manager van het park en de directie van Roompot Vakantieparken

Bij deze brief zit zoals eerder gemeld een bestand met foto`s ,

En ik zal deze brief met onze bevindingen ook doorsturen overkoepelende organisaties in uw branch.

Een welgemeende excusses zou op zijn minst op zijn plaats moeten zijn.

En wij zijn heel benieuwd naar hoe jullie ons tegemoed zouden willen komen.

Met vriendelijke groet

Vincent van Lammeren

Ik ben tevreden met een welgemeend excuus en een tegemoetkoming van ons verloren weekend

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 juni 2017 om 12:40 geantwoord

Heeft op 20 juni 2017 om 14:46 geantwoord

Roompot slaat de plank volledig mis met zo een tegemoetkoming.
Korting op een volgend verblijf....wij verblijven nooit meer bij Roompot ! dus zo een korting heeft totaal geen waarde. een weekendje weg op een vakantiepark moet een feestje zijn voor het hele gezin ! en als Roompot eerlijk tegen haar gasten zou zijn, dan zouden zij melden dat de accommodatie in slechtere staat is dan de gemiddelde tuinschuur in een feniks wijk . als ze dat nou in de brochure en om hun website zetten pas dan ben ik tevreden.

Bericht van Roompot

4 maanden geleden - Wij vinden het spijtig dat familie van Lammeren zich niet geheel kan verenigen met ons aanbod en onze reactie. Zoals reeds aangegeven betreuren wij het dat het verblijf van familie van Lammeren niet geheel naar wens is verlopen. Wij hebben dan ook gemeend dat een tegemoetkoming in deze op zijn plaats is en de gasten een korting op een volgend verblijf op één van onze Roompot Parken naar keuze aangeboden. Wij willen graag laten zien dat hetgeen familie van Lammeren ervaren heeft niet volgens onze standaard is en daarom hebben wij deze tegemoetkoming aangeboden. Wij zijn van mening dat ons aanbod passend is en wij zijn niet voornemens over te gaan tot herziening.

Reactie van de melder van de klacht vinvanlammeren

4 maanden geleden - Zo een aanbod kan je niet serieus nemen ! Ik als klant heb nu helemaal het gevoel dat een organisatie als Roompot mij en onze klacht over het verblijf in een van hun chalets niet serieus neemt .....Dan hebben ze aan mij de verkeerde ! Ik zal er alles aan doen om mijn recht te halen en mij niet laten afschepen met een zogenaamde vergoeding van 35 euro op een volgend verblijf.....zijn jullie hellemaal!!!

Alle klachten die gemeld zijn door vinvanlammeren