Klacht: Chalet vies, kinderen ziek

op 10 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn maandag 7 augustus aangemeld om er een leuke midweek er tussenuit te gaan bij bospark de schaapskooi.
We kwamen in onze chalet en daar was een onaangename geur. Wat bleek er zat allemaal spuug (KOTS) in het dekbed wat op het bed lag.
En wat over de vloer heeft gelegen.
Mijn man heeft dit bij de receptie gemeld. Hun hebben de matrassen het de vieze dekbedden weg gehaald. Op dat moment dachten we dat het opgelost was, onze baby heeft snachts toch nog in die vieze geur geslapen!
Heb dit zelf die avond met gloor schoongemaakt dit kwam een verschrikkelijke luchtvanaf.
Weer gemeld en nu het schoonmaakdiensten het nog eens schoon te maken!
Uiteindelijk dachten we dat het klaar was.
Onze 2 kindjes hebben dit helaas allemaal opgevat en zijn ziek geworden! Verschrikkelijke diaree!
Wij vinden dit erg balen dat dit ook nog eens gebeurd!
We dachten dat we het met de manager hadden geregeld allemaal met een stukje geld terug maar nu zijn onze kindjes ziek geworden daardoor dit onhygiënisch schoon wordt gemaakt!
Onze allebeide kindjes zijn erg vatbaar wordt!
Als alles netjes was gecontroleerd en goed was schoongemaakt dan waren onze kindjes nu niet zo ziek!
Hoe lossen we dit op?
Groet Mariska Winter

Gewenste Oplossing:

Staat in verhaal vermeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mwinter1986