Klacht: Cesterfield Sofa

op 18 december 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

In augustus hebben wij een bank besteld bij Groupon. Deze werd echter geleverd met schade en stift vlekken. Wij hebben toen gebeld met Groupon en zij gaven aan dat we dit op moesten lossen met de leverancier zelf, in Frankrijk. Wij hebben dit tot 5 keer toe geprobeerd maar geen gehoor vanuit Frankrijk. Toen Groupon meerdere malen gemaild maar geen reactie.
Een maand geleden gebeld en ons probleem uitgelegd ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en mij is toegezegd dat we binnen een week antwoord zou krijgen. Na 2 weken toch maar gemaild omdat we geen antwoord hebben ontvangen, toen kregen we een mailtje terug dat ze de grouponcode nodig hadden en nu nog is 2 weken verder en nog steeds geen antwoord op onze vraag. Ondertussen beginnen de knopen van de bank ook los te laten en wij willen gewoon ons geld terug.

Ons geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 12:32 geantwoord

Beste Nathalie,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DaNa25