Klacht: ceramicore de luxe

op 04 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

ik ben nu al maanden bezig om mijn klacht op te lossen.
de over de ceramicore pannenset.(de pannen zijn zeer gevaarlijk de handvatten smeulen weg en laten los zodat je jezelf en anderen ernstig kan verbranden)telefonisch contact gehad en afgesproken dat ik een nieuw product met evt bij betaling uit kon kiezen,de klachten service zou dat met de telefoniste regelen,maar ik kon de telefoniste er niet van overtuigen hoe de situatie was en zj verwees mij weer terug naar klachten sevice.na div mails en telefoontjes nog steeds geen resultaat.zo lopen de kosten alleen maar op.TT verdiend op deze manier nog geld aan de slechte producten die zij leveren,ze kosten de klanten exstra geld €0.35 p.m en je blijft maar in de wacht staan.TT zegt dat ze het probleem hebben opgelost maar niets is minder waar.we hadden een oplossing maar die is nooit uitgevoerd.ik wil nu echt resultaat zien van wat er tussen ons is afgesproken,dit moet zo snel mogenlijk geregelt worden.

zo snel mogenlijk mijn mails behandelen en evt contact opnemen, het bestelde artikel zonder bezorg kosten mij toe te sturen.klachten service beter bereikbaar maken (kostenloos)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 11:56 geantwoord

Het beloofde artikel naar keuze is reeds bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door arioo 1948