Klacht: Cerafit koekepannen + gratis Nicer Dicer

op 28 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Goedenavond,

Mijn moeder heeft eind maart de Cerafit koekepannen gekocht, vooral omdat er een gratis Nicer Dicer bij zou zitten. Zij is 91 jaar, heeft last van reuma en haar leek de Nicer Dicer een uitkomst voor haar pijnlijke polsen. In plaats van de Nicer Dicer kreeg ze een raspenset, waar ze absoluut niets aan heeft. Mijn moeder en ik hebben reeds verscheidene mails gestuurd, maar een oplossing ho maar. Zelfs geen reactie. Het gekke is Tommy maakt na 3 maanden nog steeds reclame met de gratis Nicer Dicer bij de pannen. Dit is misleidende reclame en niet zo’n beetje ook.

Ik ben tevreden als ik de Nicer Dicer ontvang en uiteraard de raspenset retourneer.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 juni 2016 om 09:16 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht, telefonisch contact gehad met de consument.

Daar wij de klant zeer waarderen sturen wij een complete 11 delige Nicer Dicer twv €59.95.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Lies130