Klacht: Cerafit gold edition gekrast

op 30 maart 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nog geen twee jaar geleden had ik de cerafit gold edition Pannenset aangeschaft.
Na ongeveer 7 maanden begon ik krasjes te zien niet alleen in de pan maar ook aan de randjes van de pan.
Klacht ingediend bij tommy teleshopping.
Daarna kreeg ik een nieuwe pannenset.
Nu na 8 maanden weer hetzelfde probleem. Daarnaast plalt een van de pannen ook.
Weer per mail een klacht ingediend. De volgende dag meteen een reactie gehad dat het langer dan een jaar geleden Is en dat het dus niet meer onder de fabrieksgarantie valt…

Ik wil mijn geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 30 maart 2017 om 14:46 geantwoord

Beste,

Onlangs heeft u telefonisch contact gehad met een collega van de klantenservice. In dit gesprek heeft u verteld over uw klacht betreffende de Cerafit Gold pannenset.

Uit coulance kunt u de volledige pannenset retour zenden. Na ontvangst en verwerking van uw retour zending zullen wij over gaan tot restitutie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 01 mei 2017 om 20:10 geantwoord

Ik vind de oplossing helemaal goed. Tot de dag van vandaag nog steeds geen geld op mijn rekening ontvangen.
Volgens tommy teleshopping zou het bedrag binnen 12 werkdagen terug gestort worden. Inmiddels zijn We 16 werkdagen verder....

Alle klachten die gemeld zijn door Rachida.Afkir