Klacht: Nalatigheid tandarts Karen Mulders

op 13 februari 2017 over CDC tandzorg in de categorie Tandartsen

Op 01/02/2017 heb ik een wortelkanaalbehandeling bij jullie door dokter Karen Mulders; deze behandeling vond plaats onder algehele narcose. Ik had geopperd de kies te laten trekken maar mevrouw wilde alleen een kanaalbehandeling uitvoeren helaas. Wat ik al heel raar vond is dat mevrouw Mulders niet op mij heeft gewacht tot ik wakker was na de narcose om mij in te lichten over de door haar uitgevoerde ingreep. Normaal komt een arts altijd even langs om te vertellen hoe een ingreep is gegaan. Het lijkt me ook niet meer dan normaal aangezien ik meer dan €1500,- heb neergelegd voor deze ingreep. Ik gaf op 01/02 aan dat ik alsnog graag door mevrouw Mulders wilde worden gebeld nav de ingreep. Op vrijdag 03/02 werd de pijn heviger en was mevrouw Mulders niet aanwezig, de assistente/ receptioniste vertelde mij dat mevr Mulders mij op maandag 06/02 terug zou bellen.
Ik werd die dag niet door haar gebeld en weer belde ik zelf naar de kliniek omdat ik erge pijn heb aan de kies waar zij de wortelkanaalbehandeling had uitgevoerd (ik kan er niet eens mee kauwen zo pijnlijk).
De assistente/ receptioniste vertelde mij dat Karen mij vandaag zou bellen nadat ze klaar was met het behandelen van haar patiënten in de kliniek. Ik ontving weer geen telefoon van mevr. Mulders.
Op donderdag 09/02 heb ik een klachtenformulier ingevuld mbt. de nalatigheid van mevr. Mulders. Op vrijdag 10/02 heb ik weer met cdc kliniek gebeld omdat ik nog steeds niet door mevr. Mulders gebeld ben, ik heb nog erge pijn, daarnaast wilde geen andere tandarts mij helpen/ mij te woord staan. De assistente liet me tevens weten dat het klachtenformulier nooit was aangekomen en dat ik deze klacht tevens per mail naar jullie moet versturen. Dat zal ik vandaag nog doen.
De assistente liet me weten dat ze mevr. Mulders zal aanspreken en haar zal verzoeken mij op maandag 13/02 terug te bellen. Ik vind het schandalig dat mevr. Mulders mij niet terugbelt naar mijn meerdere contactpogingen waarbij ik heb aangegeven veel pijn te hebben en mijn Spaanse tandarts (ik woon in Spanje) heeft mij weer een antibioticakuur gegeven (Rhodogil 750.000 U.I/125 mg. Espiramicina/ metronidazol; 30 tabletten voor 5 dagen. Graag word ik door mevr. Mulder en/of de directeur van de kliniek gebeld.

Dat de tandarts en/of directeur mij terugbellen en mij een passende oplossing voor mijn probleem bieden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CDC tandzorg over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CDC tandzorg in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CDC tandzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CDC tandzorg

Heeft op 21 november 2017 om 17:17 geantwoord

Geachte mevrouw Hontele,

Wij betreuren uw situatie en de klacht zoals beschreven. Inmiddels is er door CDC Complete Tandzorg en uw behandelend tandarts contact met u gezocht om gezamenlijk tot een oplossing te komen. De klacht is inmiddels afgehandeld door een medewerker van CDC Complete Tandzorg. Nogmaals, wij betreuren hoe deze situatie is verlopen en trachten dit in de toekomst te voorkomen.

CDC Complete Tandzorg

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Hontelé