Klacht: Gezondheidsverklaring

op 14 februari 2020 over CBR in de categorie Overheid

Op 28 aug 2019 een digitale gezondheidsverklaring ingediend. Op 8 sept 2019 de medische keuring digitaal ingediend. Op 18 sept een ontvangstbevestiging hier van ontvangen. Dan wordt het stil tot eind november er een brief komt dat mijn rijbewijs 1 jaar administratief verlengd is . Daar bij is het niet meer mogelijk om in het buitenland te rijden. Hierdoor zou ik niet een voorgenomen trektocht met de caravan door Europa kunnen maken. Het CBR hier over benaderd maar zijn nier ontvankelijk voor mijn bezwaar. In het laatste contact van 10 feb vernomen dat alle vorige termijnen kennelijk niet mee tellen en mijn dossier in november dit jaar in behandeling wordt genomen .

Ik zou enigszins tevreden zijn als de termijn van 7 weken waar sprake van is op het moment van bevestiging van de ontvangst van het digitale keurings resultaat hoewel daar ook al afwijkt van de eerder genoemde termijn van 4 maanden.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.Hazeleger