Klacht: Drama gezondheidsverklaring CBR

op 16 maart 2019 over CBR in de categorie Overheid

Ik word 243 aanstaande 70. Dus maanden geleden kreeg ik attendering CBR voor de benodigde verlenging van mijn rijbewijs. Aangezien ik de ziekte van Parkinson heb moest er een gezondheidsverklaring komen. Na veel van kastje naar de muur gestuurd te zijn, slaagde ik er in om de eigen verklaring vergezeld van een door een officiële keuringsarts opgesteld rapportageformulier op 28-12-2018 op te sturen. Op 5 februari kreeg ik een ontvangstbevestiging.
Maar op 16 maart kreeg ik tot mijn verbazing blanco formulieren om de procedure opnieuw te starten.
Bereikbaar is niemand, op 24 maart, dus volgende week zondag is mijn rijbewijs niet meer geldig!

Ik ben tijdig begonnen! Ik ben tevreden als de CBR ook haar tijdlijnen haalt conform de toezeggingen, en zorgt dat ik met mijn ziekte niet volledig aan huis gekluisterd raak!

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siebenga